Dag 7 - Reisverslag uit Innerkrems, Oostenrijk van Bouke Lobé - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Innerkrems, Oostenrijk van Bouke Lobé - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Bouke Lobé

Blijf op de hoogte en volg Bouke

10 September 2017 | Oostenrijk, Innerkrems

Dag 7

Goed, een dag in het hotel, het regent nog niet maar dat heeft het vannacht wel de hele nacht gedaan. Ik was van plan om binnen te blijven omdat er slecht weer is voorspeld, toch heb ik voor de zekerheid een lunch pakket gemaakt. Ik kijk naar buiten vanachter mijn grote tasse kaffe zelfs de stoeltje lift staat stil, waarschijnlijk verwachten ze een lage opkomst, 1 stelletje in plaats van 3.

ik ijk waar ik mogelijk morgen heen kan gaan, ik wil dol graag een dagje naar Slovenie, er loop daar een hele mooie route, maar het is wel ver, de route die ik in google maps in kaart heb gebracht duurt 5,5 uur. En dat zegt Google, Garmin zal daar waarschijnlijk 7 uur van maken en dan heb ik pauzes nog niet mee gerekend. Maar moet wel te doen zijn als het niet te druk op de weg is.

Om dat moment komt er volk binnen, ik denk wandelaar aan hun schoenen te zien, en het zijn zo waar een 8 paar jongen mannen, goh ze bestaan dus wel hier in dit verschrompelde gat. En ze dragen hoe kan het ook anders, lederen broeken met sokken tot de knieën, zal wel een trend zijn van waar ze vandaag komen of het is een grap. Ik moet lachen en de serveerster ook, komt dan toch niet zo vaak voor denk ik, misschien is het wel een vrijgezellen party omdat er niets beters te doen is. Het lijkt wel een slechte B film.

En ja het regent inmiddels, van die regen waar je in 5 min tijd helemaal tot op je onderbroek nat van wordt, er zit niets anders op dan relaxen vandaag. Pfff verveel me nu al, beetje internetten dan maar.

4 biertjes en 2 glazen rode wijn later... 17:30 nog steeds regen. Ik heb de de afgelopen uren in ieder geval de sauna gevonden, maar voor een persoon gaan ze dus niet alles aan zetten dus ik moet het doen met de warmte lampen cabine wat ook fijn is want ik heb nog steeds pijn in mijn schouders.

Zoveel als ik afgelopen dagen heb mee gemaakt, zo saai was vandaag. Maar goed verder met ontspannen, ik hoop dat morgen wat droger is en anders neem ik wel extra handschoenen mee, want dit trek ik niet, ik wordt er alleen maar moe van.

Smakelijk eten.

  • 10 September 2017 - 23:01

    Hank:

    Hoi Bouke, dan maar op tijd naar bed, en morgen weer fit op en hopelijk is het dan weer droog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Innerkrems

Motortocht Oostenrijk en Italie

Alleen op reis met de motor

Recente Reisverslagen:

19 September 2017

Dag 15 laatste dag

17 September 2017

Dag 14, lui zijn is niets voor mij

16 September 2017

dag 13 verveling te boven

15 September 2017

Dag 12

14 September 2017

Dag 11
Bouke

Heb niet te vertellen, alleen op vakantie super chill, en dit delen door verhalen en gedachten gangen te delen op de pagina. Goed dus een motor vakantie alleen!! naar Oostenrijk en Italie

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 10607

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 22 September 2017

Motortocht Oostenrijk en Italie

Landen bezocht: