Dag 14, lui zijn is niets voor mij - Reisverslag uit Dimaro, Italië van Bouke Lobé - WaarBenJij.nu Dag 14, lui zijn is niets voor mij - Reisverslag uit Dimaro, Italië van Bouke Lobé - WaarBenJij.nu

Dag 14, lui zijn is niets voor mij

Door: Bouke Lobé

Blijf op de hoogte en volg Bouke

17 September 2017 | Italië, Dimaro

Dag 14

Oke vandaag heb ik echt niets te melden, het ziet eer nat en grauw uit, dus ik wil de ochtend even uitzitten om te kijken of het opklaart, want ik heb echt geen zin om weer in een regen of sneeuwbui te belanden. Ik heb vast gekeken hoe ik morgen naar huis kan rijden en als ik een beetje een omweg neem dan rijd ik ook nog over een schitterende pass, Namelijk de otztal strasse, en dat uurtje kan ik er ook nog wel bij hebben. Of het nou 12 of 13 uur rijden is, dat maakt ook niet meer uit, het komt er op neer dat het nog wel 1200 km terug rijden is en dat haal ik toch niet in een dag, dan ben ik gebroken, dus dan maar wat moois van maken.
Vandaag heb ik dan wederom weer niets gedaan, ben moe, dus ik ben m 13:00 nog maar eens in het zwembad gaan liggen, want ja er is toch niemand, en ik probeer wat te lezen. Ik zit net een uurtje lekker te bubbelen wanneer twee oude naakt lui bij zitten, ik schenk er geen aandacht aan en zet de bubbels nog een keer aan, ze houden het 3 min vol en dan vertrekken ze weer... waarschijnlijk te veel los vel dat alle kanten op flappert in het bubbelende water. MOOI meer ruimte voor mij.
Ik leg mijn boek weg en geniet even van het zonnetje wat te voor schijn komt, het is verrekte koud vandaag, dus ze is erg welkom, en 2 uur later wordt ik wakker van de regen die koud op mijn gezicht voelt. Het is een wonder dat ik niet verzopen ben, heb gewoon 2 uur liggen slapen, mijn benen en voeten zijn stijf en lam, en ik ben verrimpeld, en nog moeër dan ik was, het is 16:00 ik rek me uit, tijd voor een biertje.

Nog een laatste maal genieten van het uitgebreide avond eten en dan ga ik mijn tas vast gereed maken voor morgen en de lange reis terug, wat ongetwijfeld weer avontuur met zich mee brengt.

  • 17 September 2017 - 19:45

    Aad:

    Goede reis terug

    en hou je regenkleding maar aan want hier is het qua weer niet veel beter.

    gr aad

  • 17 September 2017 - 19:45

    Aad:

    Goede reis terug

    en hou je regenkleding maar aan want hier is het qua weer niet veel beter.

    gr aad

  • 17 September 2017 - 20:06

    Mam:

    Ik hoop voor jou dat de wegen die je moet nemen, de regen achter je blijft of voorbij rijdt.
    Goede reis terug Bouke X

  • 17 September 2017 - 22:42

    Wilhelmien En Frans:

    Vandaag hier een redelijk mooie dag. Geniet van de reis terug. Groetjes en tot ziens.

  • 18 September 2017 - 09:21

    Mandy :

    Meis een goede reis terug hopelijk met mínder regen, geniet van Al het moois onderweg xx

  • 18 September 2017 - 09:22

    Mandy :

    Meis een goede reis terug hopelijk met mínder regen, geniet van Al het moois onderweg xx

  • 18 September 2017 - 20:10

    Peter Strijbos:

    Nu ik alle verhalen heb gelezen, volgens mij heb je toch genoten van de reis. veel plezier op je terugreis.

  • 18 September 2017 - 23:23

    Aprilia Rsv4 :

    Fucked up van dat weer...hier niet veel beter...een goede en veilige terugreis toe gewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Dimaro

Motortocht Oostenrijk en Italie

Alleen op reis met de motor

Recente Reisverslagen:

19 September 2017

Dag 15 laatste dag

17 September 2017

Dag 14, lui zijn is niets voor mij

16 September 2017

dag 13 verveling te boven

15 September 2017

Dag 12

14 September 2017

Dag 11
Bouke

Heb niet te vertellen, alleen op vakantie super chill, en dit delen door verhalen en gedachten gangen te delen op de pagina. Goed dus een motor vakantie alleen!! naar Oostenrijk en Italie

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 10604

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 22 September 2017

Motortocht Oostenrijk en Italie

Landen bezocht: